اخه تو هنوز عشق منی


✿حـــرف دلــ ــ ــ ــم✿

  چشم انتظار و دوری
اخه تا کی صبوری
میخوام پیشت بمونم
بهم بگو چجوری
دلم همش غم داره
انگار تو رو کم داره
بیا پیشم بمون تو
دلم یه همدم داره
اخه تو هنوز عشق منی نکنه بری دلمو بشکنی
هنوزم طرز نگاتو دوس دارم خنده با اشک چشاتو دوس دارم
با چه بهونه داری کجا میری نمیخوام بهم بگی مسافری
واسه عشقمون همش دلواپسم بدون که اگه بری یه بی کسم



نظرات شما عزیزان:

Iman
ساعت15:29---27 ارديبهشت 1391
سلام خوبه
پاسخ:ممنونم ازت


67
ساعت12:20---26 ارديبهشت 1391
سلام عزیز اگه بنر یا تبلیغی داری بیار من برات میزنم به وبلاگ تبلیغ اونم به صورت رایگان.فقط یه صلوات بفرست.
www.tableg.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:3 توسط نــفــس| |


Power By: LoxBlog.Com